Tuesday, December 9, 2008

Projek Kebun Sayur...Utan Aji dalam Kenangan 2006

Murid2ku di Utan Aji...rajin...seronok sangat mereka apabila diajak turun
ke kebun...

Rindunya kepada kamu semua...

Inilah hasilnya...tanam sawi tapi masih belum buat penjarangan lagi...
seronok bila dapat tengok sawi dah tumbuh...kira sejuk jugaklah tangan
aku dan murid2 aku...hehe..

Ramai yang tukang tengok je ni...:)

Inilah salah satu projek yang harus aku dan kawanku laksanakan di sekolah tempat aku praktikum...bukan senang untuk membina sebuah kebun sayur...bermula dari kosong...namun, semuanya menjadi mudah apabila semua pihak turut membantu... Terima kasih kepada kawan2, guru2 dan murid2 yang disayangi yang telah membantu...Utan Aji is the best...!

1 comments:

They Call Me Panjang said...

ooo menayang memurid sekolah lama dia ek :) org pun ada gak buat kebun kat sekolah lama sk seksyen 24 :)